A A A K K K
людям із порушенням зору
Руденський психоневрологічний інтернат

ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ Жива риба короп – код ДК 021-2015 (CPV) – 03311000-2 Риба

Дата: 10.05.2023 10:22
Кількість переглядів: 31

 

Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів»Фото без опису

Замовник: Руденський психоневрологічний інтернат

Код за ЄДРПОУ: 05383945

Найменування предмета закупівлі: Жива риба короп

код ДК 021-2015 (CPV) – 03311000-2 Риба

Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2023-05-10-000347-a

Очікувана вартість: 300 000,00 грн.

Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі:

Найменування товару: Свіжа риба (короп)код ДК 021:15 – 0311000-2 «Риба»

Кількість: 1 найменування

 

 

Найменування предмету закупівлі

 

Одиниця

виміру

Кількість

  1.  

Свіжа риба короп

кг

2 500

Вимоги до предмету закупівлі

1.  Відповідність технічним та якісним характеристикам:

Найменування товару

Опис та характеристика товару

Свіжа риба (короп)

За зовнішнім виглядом охолоджена риба повинна бути чистою, природного забарвлення, без механічних пошкоджень. Допускається наявність збитої луски. Зябра від темночервоного до рожевого забарвлення. Консистенція щільна, властива рибі певного виду;

 

2. Санітарно-гігієнічні вимоги до постачання, безпеки, якості, умов зберігання:

Якість товарів повинна відповідати вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, і підтверджуватися сертифікатом якості, декларацією про відповідність, висновком санітарно-гігієнічної експертизи, тощо.

3. Товари, що постачаються, повинні мати: необхідні копії сертифікатів якості виробника товару, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, або інший подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ДСТУ.

4. Партія товару має супроводжуватися документами (накладними, документами, які засвідчують якість та безпеку).

5. Товар, який передбачений даним технічним завданням, повинен бути упакований таким чином, щоб уникнути його пошкодження та відповідати вимогам ДСТУ та іншим документам, що засвідчують якість.

6. Водій (експедитор) обов'язково повинен мати копію особистої медичної книжки водія.

7. Ціни вказуються за 1 кг  товару  з урахуванням   податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, транспортних витрат, навантажувально-розвантажувальних робіт та тари.

8. Кількість товару може бути зменшена залежно від реального фінансування видатків

9. Строк поставки товару: з дати підписання договору до  31 грудня  2023 року.

10. Розвантаження товару здійснюється представниками Учасника.

 

Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам,  відхиляються.

Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні. Всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник

Пропозиції, що не відповідають усім вказаним вимогам,  відхиляються.

Додаткова інформація:

1. Учасник  гарантує, що товари, які наведені в переліку, мають відповідну нормативну документацію, яка обов’язково додається при поставці товару.

2. Термін придатності продукції на момент поставки повинен складати не менше 80% від установлених відповідної документацією для кожного окремого виду товару.

3. Гарантія якості товару діє протягом строку, встановленого виробником товару, який вказано на упаковці або в  відповідний документації.

4. Обов’язкова заміна товару, що не відповідає вищенаведеним вимогам щодо якості. При виникненні претензій щодо кількості чи якості товару, Учасник повинен усунути недоліки  не пізніше 24 годин з часу отримання претензій від Замовника.

5. Всі витрати, пов’язані із заміною товару неналежної якості несе Постачальник.

6. Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, тощо.

Всі документи, які підтверджують якість товару, що постачається, повинні бути оформлені відповідно до вимог законодавства України.

 

Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Кошти місцевого бюджету. Відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля проводиться відповідно до річного плану на потребу 2023 року. Взяття бюджетних зобов’язань за договором буде здійснюватися в межах бюджетних асигнувань, затверджених кошторисом на 2023 рік по установі.

 

Обґрунтування очікуваної вартості предмету закупівлі: При визначені очікуваної вартості застосовувався метод моніторингу (порівняння) ринкових цін на продукти харчування (Жива риба короп) з використанням загальнодоступної відкритої інформації про ціни на продукти харчування, в тому числі даних офіційних статистичних видань, електронних каталогів спеціалізованих торгівельних майданчиків, системи закупівель «Prozorro» (як на момент складання бюджетних запитів так і на момент оголошення процедури), а також застосовувався метод моніторингу попереднього аналогічного договору.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора