ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ХЛІБ ЗА ДК 021:2015 15810000-9
ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ХЛІБ ЗА ДК 021:2015 15810000-9
Обгрунтування закупівлі за ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 15811100-7 Хліб для потреб Руденського психоневрологічного інтернату Волинської області на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» )
Назва предмета закупівлі |
ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 15811100-7 Хліб |
Замовник |
Руденський психоневрологічний інтернат |
Назва процедури закупівлі |
Відкриті торги з особливостями |
Номер процедури закупівлі в |
|
Обґрунтування технічних та якісних |
Хліб пшеничний і Хліб житній |
Якість товару |
Кожна партія товару має супроводжуватися накладними і документами, які засвідчують його якість та безпеку, маркувальними ярликами. У випадку поставки товару, який не відповідає критеріям замовника чи викликає сумнів щодо якості, Замовник має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників. В разі виявлення неякісного товару Учасник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар протягом 24 годин, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист. При поставці кожної партії Товару Постачальник зобов’язаний одночасно з накладними на Товар надати Замовнику повний комплект, завірених належним чином копій усіх чинних супроводжувальних документів на Товар, що підтверджують його походження, якість, та наявність яких вимагається чинним законодавством України . |
Розрахунок потреби на 2023 рік |
Відповідно до постанови КМУ від 13.03.2002 р. №324 « Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах» та Заявки на проведення закупівлі |
Обсяги закупівлі |
1.Хліб пшеничний - 18 530кг. |
Обґрунтування розміру бюджетного призначення за кошторисом |
Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до планового розрахунку на КЕКВ 2230 до кошторису на 2023 рік |
Очікувана вартість предмета закупівлі |
1 121 575.00 гривень з ПДВ |
Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі |
Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо |
Мета використання товару |
Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування мешканців заклад |