A A A K K K
людям із порушенням зору
Руденський психоневрологічний інтернат

ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ХЛІБ ЗА ДК 021:2015 15810000-9

Дата: 01.12.2022 10:54
Кількість переглядів: 42

ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ  ХЛІБ ЗА ДК 021:2015 15810000-9 


Обгрунтування закупівлі за ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 15811100-7 Хліб для потреб Руденського психоневрологічного інтернату Волинської області на 2023 рік.

ОбФото без описуґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» )Обгрунтування закупівлі  Хліб за ДК 021:2015 15810000-9  image

 

 

Назва предмета закупівлі

ДК 021:2015 15810000-9 Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби Код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 15811100-7 Хліб

Замовник

Руденський  психоневрологічний інтернат
Код згідно з ЄДРПОУ:05383945
Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі»
Юридична адреса: Україна, 44345, вул.Залізнична, буд. 1, с. Руда, Любомльський  р-н., Волинська обл.

Назва процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

Номер процедури закупівлі в
електронній системі закупівель


UA-2022-12-07-005845-a

Обґрунтування технічних та якісних
характеристик предмета закупівлі

Хліб пшеничний  і Хліб житній 
Хліб повинен виготовлятись з пшеничного борошна першого ґатунку, згідно ДСТУ 7517:2014, ДСТУ 4583:2006 .
Поверхня хліба: гладка без забруднень. Не допускається відшарування верхньої скоринки від м’якушки. Форма округла чи овальна, не розпливчаста без притиска. Поверхня без великих тріщин і підривів, з наколами або надрізами, або без них у відповідності з технічним описом. Колір: від світло - жовтого. Хліб повинен бути пропечений не вологий на дотик. Еластичний, після легкого натиснення пальцями м'якуш повинен приймати початкову форму. Без грудочок та слідів непромісу. Пористість розвинена без пустот і ущільнень. Смак повинен бути властивий даному виду виробу, без стороннього присмаку. Запах: властивий даному виду виробу, без стороннього запаху. Продукти харчування повинні відповідати умовам ДСТУ та іншій нормативно-технічній документації, що підтверджується сертифікатом якості виробника. Товари, що постачаються повинні мати необхідні копії сертифікатів якості виробника, реєстраційне посвідчення та висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи, або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
Паска. Зовнішній вигляд: форма: відповідає виду виробу
Формових.  Відповідає формі, в якій проводили випікання, без бокових випливів. Поверхня -відповідає виду виробу, без забруднення.Для упакованих виробів не  дозволена незначна зморшкуватість. Колір від світло-жовтого до темно-коричневого, без підгорілості. Стан м’якушки -пропечена, еластична, не волога на дотик, без слідів непромісу. Повинен відповідати нормам  ДСТУ-П 4585:2006. ВИРОБИ ХЛІБОБУЛОЧНІ ЗДОБНІ або відповідати нормам виробника ГОСТ, щодо виробництва здобних хлібобулочних виробів.Одна одиниця виробу повинна мати масу 0.5 кг. 

Якість товару

Кожна партія товару має супроводжуватися накладними і документами, які засвідчують його якість та безпеку, маркувальними ярликами. У випадку поставки товару, який не відповідає критеріям замовника чи викликає сумнів щодо якості, Замовник має право вимагати проведення незалежної експертизи та лабораторних досліджень щодо якісних показників (характеристик) товару та їх відповідності вимогам замовника за рахунок Учасника. В такому випадку Учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення доставки зразків товару до компетентної лабораторії та здійснити оплату відповідних лабораторних досліджень на умовах та у строки, визначені замовником. Замовник залишає за собою право вибору лабораторії, що здійснюватиме дослідження товару щодо якісних показників. В разі виявлення неякісного товару Учасник зобов’язаний замінити цей товар на якісний товар протягом 24 годин, про що учасник в складі пропозиції надає гарантійний лист. При поставці кожної партії Товару Постачальник зобов’язаний одночасно з накладними на Товар надати Замовнику повний комплект, завірених належним чином копій усіх чинних супроводжувальних документів на Товар, що підтверджують його походження, якість, та наявність яких вимагається чинним законодавством України .
Товар повинен постачатися у споживчій тарі ( в пакетах з полімерної плівки, картонних пакетах та ін.).
Товар не повинен містити генетично модифіковані організми (ГМО), що обов’язково відображається на етикетці маркуванням “без ГМО”.

Розрахунок потреби на 2023 рік

Відповідно до постанови КМУ від 13.03.2002 р. №324 « Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних  установах» та Заявки на проведення закупівлі

Обсяги закупівлі

1.Хліб пшеничний -  18 530кг.
2.Хліб житній - 18 615 кг .
3.Паска – 85 кг.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення за кошторисом

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до планового розрахунку на КЕКВ 2230 до кошторису на 2023 рік

Очікувана вартість предмета закупівлі

1 121 575.00  гривень з ПДВ

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо
розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366-06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, шляхом отримання інформації через мережу internet у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі
закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації на дату проведення закупівлі.

Мета використання товару

Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування мешканців заклад

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора