A A A K K K
людям із порушенням зору
Руденський психоневрологічний інтернат

ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ФАРМАЦЕВТИЧНОЇ ПРОДУКЦІЇ ЗА ДК 021:2015 33600000-6

Дата: 01.04.2023 11:01
Кількість переглядів: 44

Обгрунтування закупівлі за ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція». Код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 33600000-6 «Фармацевтична продукція» для  потреб Руденського психоневрологічного інтернату Волинської області на 2023 рік.

 

 

Фото без описуОбґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про
ефективне використання державних коштів» )

Назва предмета закупівлі

Код за ДК 021:2015 — Фармацевтична продукція. Код товару що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: ДК 021:2015 Фармацевтична продукція

Замовник

Руденський психоневрологічний інтернат

Код згідно з ЄДРПОУ: 05383945

Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі»

Юридична адреса: вулиця Залізнична 1, 22, с. Руда, Волинська область, 44345.

Назва процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель

UA-2023-04-24-011228-a

Обґрунтування технічних та якісних

характеристик предмета закупівлі

Якість товару

1.         Термін придатності товару на момент поставки Замовнику повинен становити не менше 12 місяців від загального терміну придатності, зазначеного виробником (надати гарантійний лист від Учасника)

2.         Товари, які закуповуються, повинні бути:

•          сертифіковані (сертифікат якості виданий виробником, для імпортованих лікарських засобів – імпортером.) Сертифікати якості надаються при поставці товару.

•          зареєстровані в Україні, мати свідоцтво про Державну реєстрацію Міністерства охорони здоров'я України (копії реєстраційних посвідчень надаються при поставці товару)

Вимоги пункту 2 підтвердити гарантійним листом Учасника.

3.         Всі препарати повинні мати інструкцію з використання препарату, викладену українською мовою та затверджену належним чином (надати гарантійний лист від Учасника).

4.         Якість товару повинна відповідати вимогам діючого законодавства України та ДСТУ. Учасник несе відповідальність за якість та кількість товарів, своєчасність поставки, та надає всі необхідні супровідні документи.

5.         Доставка товару транспортом постачальника завантажувальні та розвантажувальні роботи за рахунок постачальника.

6.         Транспортування ЛЗ має відбуватися з дотриманням температурних режимів та відповідних умов згідно вимог зберігання даних лікарських засобів. Товар має супроводжуватися документами, що підтверджують якість, кількість.

7.         У разі поставки неякісного товару або не відповідного товару, такий товар повертається Учаснику (постачальнику) або підлягає обміну за рахунок Учасника.

8.         Ціна повинна відповідати реєстру оптово-відпускних цін на лікарські засоби відповідно до постанови КМУ від 17.10.2008р. №955 та від  02.07.2014р. №240 та наказ МОЗ від 08.08.2014р. №574 «Про затвердження положення про реєстр оптово відпускних цін на ЛЗ» зі змінами від 25.01.2017р. №43.

9.         Постачання товару Замовнику здійснюється протягом двох-трьох діб з моменту відправлення відповідної вимоги-замовлення Учаснику, в якій зазначено обсяги та перелік найменувань товару.

10.       Учасник в складі пропозиції повинен надати Гарантійний лист виробника або заявника згідно реєстраційного посвідчення лікарського засобу (представника, представництва, філії виробника або заявника – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цих торгів у кількості, зі строками придатності, визначені цією тендерною документацією та пропозицією учасника торгів. Якщо гарантійний лист видається не виробником або заявником, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження представника, представництва, філії виробника чи заявника, обов’язково зазначається номер оголошення, забезпечення терміну придатності визначеного тендерною документацією та назва замовника торгів. Дана вимога стосується препаратів українського виробництва.

11.       Учасник повинен мати свої аптеки у м. Любомль для зручної співпраці і швидкої доставки ліків хворому..

Розрахунок потреби на 2023 рік

Відповідно до постанови КМУ від 13.03.2002 р. №324 « Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах» та Заявки на проведення закупівлі

Обсяги закупівлі

Найменування товару

1.Хелпекс антиколд таблетки №100         уп            10

2.Діазолін табл 100мг №10    уп        10

3.Гідазепам IC табл 0,05г №10      уп        300

4.Супрастин р-н д/ін 20мг/1мл №5 уп        10

5.Нітроксолін табл  в/о 50мг №50       уп        20

6.Інгаліпт-Н спрей для ротової порожнини, по 30 г у балоні  шт       50

7.Амброксол табл 30мг №20    уп        100

8.Анальгін р-н 50% 2мл амп №10        уп        3

9.Димедрол р-н д/ін 1% 1мл №10        уп        2

10.Фурагін табл 50мг №30    уп        30

11.Бромгексин табл 8мг №50    уп        50

12.Карбамазепін табл 200мг №50     уп        400

13.Сенадексин табл 70мг№10        уп        500

14.Циклодол табл  2мг №40    уп        30

15.Барбовал краплі 25мл фл       фл       50

16.Корвалол краплі 25мл   фл       50

17.Фармазолін краплі назал 0,1% 10мл фл  фл            50

18.Вугілля активоване табл 250мг №10        уп            300

19.Ранітидин табл в/о 150мг №20     уп        100

20.Диклофенак р-н д/ін 2,5% 3мл амп №10   уп            10

21.Росемід ОДТ табл дисперг 4мг блістер №20    уп        15

22.Нейро-норм капс №60    уп        20

23.Септефрил табл  0,2мг №10      уп        200

24.Мефенамінка табл 500мг №20     уп        150

25.Ціанокобаламін (В12) 0,05% 1мл №10         уп            10

26.Ціанокобаламін (В12) 0,02% 1мл №10         уп            10

27.Санітаб табл №300            уп        300

28.Пантестин гель 15г туба    шт       10

29.Пантенол мазь 50мг/г 30г      шт       20

30.Офлокаїн  мазь 30г туба    шт       10

Обґрунтування розміру бюджетного призначення за кошторисом

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до планового розрахунку на КЕКВ 2220 до кошторису на 2023 рік

Очікувана вартість предмета закупівлі

279 690,00 гривень з ПДВ

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366- 06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, шляхом отримання інформації через мережу internet у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі

закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації на дату проведення закупівлі.

Мета використання товару

Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного лікування  мешканців закладу.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора