ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ОБРОБЛЕНІ ФРУКТИ ТА ОВОЧІ (ОГІРКИ КОНСЕРВОВАНІ, ПОМІДОРИ КОНСЕРВОВАНІ, КАБАЧКИ КОНСЕРВОВАНІ)ЗА ДК 021:2015 15330000-0 ОБРОБЛЕНІ ФРУКТИ ТА ОВОЧІ
Обгрунтування закупівлі за ДК 021:2015 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі Код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015 15330000-0 ОБРОБЛЕНІ ФРУКТИ ТА ОВОЧІ Руденського психоневрологічного інтернату Волинської області на 2023 рік.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
(на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» )
ОБГРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
в межах закупівлі UA-2023-10-02-001938-a
Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».
Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у консервованих овочів (огірки консервовані, помідори консервовані, кабачки консервовані), для належної організації харчування в інтернатіу 2023 році.
Замовник: РУДЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ
Код ЄДРПОУ: 05383945
Вид процедури: відкриті торги з особливостями
Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-02-002972-a
Предмет закупівлі: Оброблені фрукти та овочі (огірки консервовані, помідори консервовані, кабачки консервовані,) (код 15330000-0 національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Якість предмету закупівлі повинна відповідати ГОСТ, та/або ДСТУ, та/або ТУ на відповідний товар, що діють на території України, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», мікробіологічним критеріям затвердженим наказом МОЗУ №548 від 19.07.2012 р. та державним санітарним правилам та нормам ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України №137 від 20.09.2001 р., та відповідно до Постанови №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики».
Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія повинна супроводжуватись документом про якість.
Маркування, пакування та транспортування товару здійснюється відповідно до національних стандартів України.
Транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару повинен бути придатним для перевезення продуктів харчування, що є предметом закупівлі.
Всі посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами вживаються у значенні «…. «або еквівалент».
Очікувана вартість предмета закупівлі: складає 156 000 грн. з ПДВ/без ПДВ і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів. Також розрахунки здійснені, враховуючи середні споживчі ціни на товари у 2023 році (червень-вересень), оприлюднені Державною службою статистики у 2023 році за посиланням https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm та індексу споживчих цін на продукти харчування (червень-вересень) у порівняні з попередніми місяцями та графіком динаміки зміни індексу цін на продукти (графік з накопиченням, зростаючим підсумком з 03.2017) на сайті Міністерства фінансів – https://index.minfin.com.ua/ua/markets/wares/index/, де можна ознайомитися з поточними та середньомісячними цінами на продукти харчування, де здійснюється щоденний моніторинг цін на продукти харчування, та виконання натуральних норм відповідно до Постанови КМУ від 13.03.2002 №324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах». Розрахунок проводиться на основі середньої річної кількості мешканців Руденського психоневрологічного інтернату (160 чоловік), враховуючи добові норми харчування.
Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Руденському психоневрологічному інтернаті затверджено кошторис на 2023 рік в якому, зокрема передбачаються видатки на продукти харчування. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Руденським психоневрологічним інтернатом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.