A A A K K K
людям із порушенням зору
Руденський психоневрологічний інтернат

ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ ПІДГУЗНИКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ ЗА ДК 021:2015 33751000-9 ПІДГУЗКИ

Дата: 24.10.2023 11:08
Кількість переглядів: 59

Підгузки для дорослих чи анатомічні вкладки — що вибрати? ⭐ Блог магазину  СУХО: підгузники та памперси для дорослих

Обгрунтування закупівлі за ДК 021:2015  33751000-9 ПІДГУЗКИ Код товару, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі ДК 021:2015: 33751000-9 ПІДГУЗКИ на 2023 рік.

Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про ефективне використання державних коштів» )

ОБГРУНТУВАННЯ

технічних та якісних характеристик предмета закупівлі,
його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення
в межах закупівлі UA-2023-10-02-001938-a

Підстава для публікації обгрунтування: постанова Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 №631 і від 11.10.2016 №710».

Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у ПІДГУЗНИКИ ДЛЯ ДОРОСЛИХ, для належної організації життєдіяльності в інтернаті підопічних та їх індивідуальних потребах у 2023 році.

Замовник: РУДЕНСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ

Код ЄДРПОУ: 05383945

Вид процедури: відкриті торги з особливостями

Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-10-23-016545-a

Предмет закупівлі: Оброблені фрукти та овочі (огірки консервовані, помідори консервовані, кабачки консервовані,) (код 33751000-9 ПІДГУЗКИ національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»).

Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Підгузники для дорослих ТМ ID Slip *

(або еквівалент*)

упк. 852

шт.25560

Дані підгузники для дорослих, розмір L (великі) , рівень поглинання становить не менше 2502 мл.,  кількість в упаковці 30 шт. Окружність талії (см) – см) 115-155 +- 15 см.. Підгузки повинні бути призначені для використання при середньому і тяжкому ступеню нетриманні сечі у дорослих,

-           підгузники повинні бути виготовлені з гіпоалергенних матеріалів;

-           підгузники повинні мати анатомічну форму;

-           зовнішня поверхня має бути вологонепроникною;

-           внутрішня поверхня повинна бути виготовлена з поглинаючого матеріалу, з розпушеною целюлозою з оптимальним розподілом суперабсорбента, що дозволяє рівномірно розподіляти вологу в середині підгузника та уникати скупчення в одному місці і утворення грудок;

-           внутрішня поверхня підгузника, що стикається з шкірою повинна бути виконана з проникного нетканого матеріалу, що забезпечить  сухість протягом усього періоду використання;

-           повинні мати вологонепроникні бар’єри для попередження протікання виділень в стані спокою та русі; повинна бути система нейтралізації запаху;

-           бокові поверхні повинні бути с не тканого тонкого дихаючого матеріалу.

-           наявність мяких еластичних резинок в зоні анатомічних виїмок,

-           має бути індикатор наповнення.

-           комбіновані застібки з системою гачків і петель для багаторазової фіксації в будь якому місці підгузника (можуть фіксуватися 4 і більше разів)

-           мати  високу адсорбуючу здатність для гарантування користувачеві почуття захищеності від протікань і оптимальний комфорт.

Товар повинен бути належним чином зареєстрованим в Україні. Для підтвердження цього Учасником обов’язково надається у складі тендерної пропозиції:

а) копія декларації про відповідність Технічному регламенту щодо медичних виробів;

б) копія висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар (за наявності) .

2. Товар не повинен відрізнятися від вимог Замовника за якісними критеріями (кількістю поглинання) та технічними характеристиками зазначеними в документації. Надати у складі тендерної пропозиції: 

а) лист від виробника або офіційного представника виробника в Україні, підтверджуючий кількість поглинання продукції (ISO 15621-2002 або ISO 11948-1), завірений печаткою (штампом) виробника або офіційного представника виробника в Україні;

 б) технічні характеристики продукції мають бути завірені печаткою (штампом) виробника або уповноваженим представником виробника в Україні або офіційним імпортером.

3. Запропонований товар повинен мати сертифікат якості або сертифікат відповідності, який потрібно надати у складі тендерної пропозиції.

4. Надати у складі тендерної пропозиції інструкцію по використанню запропонованого товару українською мовою, видану або виробником, або офіційним імпортером, або уповноваженим представником виробника в Україні.

5. Термін придатності на момент доставки повинен бути не менше 70%. від строку  виготовлення. Надати гарантійного листа від Учасника.

6. З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України), яким підтверджується можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів в необхідній кількості та в терміни, визначені замовником торгів. Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі з обов’язковим зазначенням ID закупівлі.

Має бути документ про проведення тестування , що дана продукція не викликає подразнення на шкірі для уникнення фальсифікатуОчікувана вартість предмета закупівлі: складає 511 000.00грн. з ПДВ/без ПДВ: визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі і обрахована відповідно до реєстру оптово відпускних цін на засоби для догляду за малюками (підгузки для дорослих та поглинаючі підгузки-труси), виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів.

Щодо розміру бюджетного призначення: відповідно до статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Руденському психоневрологічному інтернаті затверджено кошторис на 2023 рік в якому, зокрема передбачаються видатки на продукти харчування. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов’язань та здійснення платежів для виконання Руденським психоневрологічним інтернатом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора