A A A K K K
людям із порушенням зору
Руденський психоневрологічний інтернат

Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі м’ясо свинини за предметом закупівлі ДК 021:2015: 15110000-2 М’ясо

Дата: 31.01.2024 11:33
Кількість переглядів: 22

 

Фото без описуОбґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про
ефективне використання державних коштів» )

Назва предмета закупівлі

Код за ДК 021:2015 — 15110000-2 М’ясо (м’ясо свинини)

Замовник

Руденський психоневрологічний інтернат

Код згідно з ЄДРПОУ: 05383945

Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі»

Юридична адреса: вулиця Залізнична 1, 22, с. Руда, Волинська область, 44345.

Назва процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель

UA-2024-01-26-007183-a

Обґрунтування технічних та якісних

характеристик предмета закупівлі

 

1          м’ясо свинини            М'ясо свині охолоджене, без великої кількості жиру, без сала, без кіток, м'ясо пружне, при натискуванні швидко приймає первинну форму. Не допускаються дрібні шматки та обрізки. Запах м’яса повинен бути властивий доброякісному м'ясу свинини без сторонніх запахів ,свіжим 100%. Транспортування м’яса тільки в спеціальній тарі . Товар повинен бути з необхідним маркуванням (дата і час виготовлення). Відповідати  ДСТУ державного стандарту, маючи відповідні сертифікати або висновки Державної санітарно-епідеміологічної експертизи. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість. Товар повинен постачатися транспортом постачальника  та за рахунок постачальника. На момент поставки термін придатності до споживання товару повинен складати не менше, ніж 90 % до загального терміну придатності до споживання..  кілограм         1500

* у разі, якщо у технічних вимогах йде посилання на конкретну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип товару, то вважається, що технічні вимоги містять вираз «або еквівалент».

Інші вимоги:

Запропонований учасником товар повинен відповідати наступним вимогам:

- товар повинен бути безпечним, придатним до споживання, правильно маркованим та відповідати діючим державним стандартам;

- товар, що є предметом даної закупівлі, повинен відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів, чинним нормативним документам (ДСТУ), затвердженим у встановленому законодавством України порядку, відповідати вимогам Законів України «Про безпечність та якість харчових продуктів» від 23.12.1997 №771/97-ВР (зі змінами);

- поставка товару має здійснюватися на автотранспорті, що призначений та обладнаний для перевезення охолоджених (заморожених) продуктів харчування. Транспорт повинен бути забезпечений санітарним паспортом автомобіля. Постачальник забезпечує належне санітарне утримання виробничих приміщень, обладнання, інвентаря, а також контролює дотримання працівниками виконавця правил особистої гігієни. Водій та особи, які супроводжують продукти в дорозі та виконують навантажувально-розвантажувальні роботи повинні мати медичну книжку з результатами проходження обов’язкових медичних оглядів та забезпечені санітарним одягом (халат, рукавиці). Продукція, що поставляється повинна відповідати санітарно-гігієнічним нормам;

- якість товару при поставці повинна бути підтверджена якісними посвідченнями, які додаються до кожної видаткової накладної. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість;

- упаковка, маркування, транспортування товару повинні відповідати встановленим чинним законодавством вимогам;

- товар не повинен містити небезпечні для організму речовини, в тому числі штучні барвники, консерванти, ароматизатори, генетично модифіковані організми (ГМО).

2. Послуги, які обов’язково надає учасник та включає в ціну товару:

- доставка товару;

- здійснення вантажно-розвантажувальних послуг, занесення до місця зберігання, здійснюється за рахунок учасника (постачальника) у строк, визначений замовником в договорі про закупівлю та відповідно до заявки, а також у кількості, відповідно до заявки  Замовника.

3. Загальні умови поставки товарів:

- строки поставки – з дати підписання Договору до 31.12.2024 року, але  не пізніше 2 (двох) календарних днів з моменту отримання Постачальником заявки на поставку товару від Покупця;

- поставка продукції здійснюється окремими партіями (мінімальна кількість 1 позиція), відповідно до наданого Замовником (Покупцем)  замовлення на поставку Товару (продукції).  Замовлення на поставку відповідної партії Продукції подається Замовником (Покупцем)  у письмовій формі власноручно або електронним зв’язком, або/чи в усній формі (по телефону).

4. При поставці товару  повинні надаватися  супровідні документи, що підтверджують його  походження, якість, відповідність державним стандартам. При прийомі товару, обсяг  товару має  відповідати обсягу,  який зазначена у супровідних документах.  Приймання Товару за кількістю і якістю здійснюється представником замовника. Кожна партія товару супроводжується документами, що підтверджують його кількість та якість.

5. Неякісний товар підлягає обов’язковій заміні, але всі витрати пов’язані із заміною товару несе постачальник. Товар при поставці повинен супроводжуватись експертним висновком, видатковою накладною.

6. Пакування: на кожній одиниці фасування або на ярлику який кладеться до ящика повинне бути маркування у вигляді печатки або етикетки із зазначенням:

-  найменування та адреса підприємства-виробника;

- найменування та вид, термічний стан;

- вага нетто;

- дата виготовлення;

- термін придатності та умови зберігання;

- данні про харчову та енергетичну цінність;

- позначення нормативних документів.

Забороняється завозити недоброякісний товар або товар з терміном придатності, що минув.

При виявленні Замовником дефектів, простроченого терміну придатності товару, будь-чого іншого, що може якимось чином вплинути на якісні характеристики товару, Постачальник повинен замінити товар в асортименті та кількості, вказаній в заявці Замовника в найкоротші терміни. На недоброякісний товар складається акт і він безоплатно повертається постачальнику.

7. Для  підтвердження безпечності та якості запропонованого товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії наступних документів:

- Сертифікат виробника/постачальника  на систему менеджменту  безпечністю харчових продуктів (Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга), (відповідає вимогам ISO 22000:2018) виданий органом сертифікації що акредитований Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника та чинний на  дату подання тендерних пропозиції. Також надати чинний атестат акредитації органу сертифікації, який видав сертифікат;

- Сертифікат виробника/постачальника  на систему менеджменту  якості «Вимоги», (відповідає вимогам ISO 9001:2015) виданий органом сертифікації що акредитований Національним агентством з акредитації України на ім'я Учасника та чинний на  дату подання тендерних пропозиції.

Розрахунок потреби на 2024 рік

Відповідно до постанови КМУ від 13.03.2002 р. №324 « Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах» та Заявки на проведення закупівлі

Обсяги закупівлі

            Кількість

м’ясо свинини – 1500кг

Обґрунтування розміру бюджетного призначення за кошторисом

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до планового розрахунку на КЕКВ 2230 до кошторису на 2024 рік

Очікувана вартість предмета закупівлі

247 500,00 гривень з ПДВ

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366- 06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, шляхом отримання інформації через мережу internet у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі

закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації на дату проведення закупівлі.

Мета використання товару

Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійного харчування мешканців закладу.

 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора