A A A K K K
людям із порушенням зору
Руденський психоневрологічний інтернат

ОБГРУНТУВАННЯ ЗАКУПІВЛІ Жива риба короп – код ДК 021-2015 (CPV) – 03311000-2 Риба

Дата: 30.05.2024 10:57
Кількість переглядів: 16

Фото без опису

Обґрунтування технічних та якісних характеристик, розміру бюджетного
призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі

(на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710 «Про
ефективне використання державних коштів» )

Назва предмета закупівлі

Код за ДК 021:2015 — 03310000-5 Риба, ракоподібні та продукція водного господарства (Свіжа риба (короп))

Замовник

Руденський психоневрологічний інтернат

Код згідно з ЄДРПОУ: 05383945

Категорія замовника: відповідно до пункту 3 частини 1 статті 2 Закону України « Про публічні закупівлі»

Юридична адреса: вулиця Залізнична 1, 22, с. Руда, Волинська область, 44345.

Назва процедури закупівлі

Відкриті торги з особливостями

Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель

UA-2024-05-30-003057-a

Обґрунтування технічних та якісних

характеристик предмета закупівлі

 

Свіжа риба (короп)  зовнішній вигляд риби: поверхня риби чиста, без ознак захворювань, з тонким шаром безбарвного слизу, очі опуклі, рогівка прозора. Риба проявляє ознаки життєдіяльності: природні рухи тіла, щелеп, зябрових покришок.

Розрахунок потреби на 2024 рік

Відповідно до постанови КМУ від 13.03.2002 р. №324 « Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах» та Заявки на проведення закупівлі

Обсяги закупівлі

            Кількість

Свіжа риба короп              2 500 кг.

Обґрунтування розміру бюджетного призначення за кошторисом

Розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до планового розрахунку на КЕКВ 2230 до кошторису на 2024 рік

Очікувана вартість предмета закупівлі

325 000,00 гривень з ПДВ

Обгрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі

Розрахунок очікуваної вартості предмету закупівлі з урахуванням роз’яснень Мінекономіки Щодо розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 р. та Щодо передумов здійснення закупівель № 3304-04/55366- 06 від 10.09.2020 р. і Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, здійснювався замовником шляхом моніторингу середньоринкових цін, шляхом отримання інформації через мережу internet у відкритому доступі на сайтах постачальників, в електронному каталозі, в електронній системі

закупівель “ProZorro” щодо аналогічних закупівель, проводились ринкові консультації на дату проведення закупівлі.

Мета використання товару

Потреба у закупівлі зумовлена необхідністю забезпечення безперебійної житедієльность мешканців закладу.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора